Iron Heart Ressurection
Mensagens : 116 Data de inscrição : 10/12/2008 Idade : 34 Localização : lisboa - amadora
| Assunto: VampiricII Sex Jan 30, 2009 6:04 pm | |
| Vampiric
I return to my shelter I seek to feed Not of blood but tender In your arms I receive. And I touch your skin And feel human again… As the pain of the goodbye Is exorcised from my heart. As our love gets real not a lie… As we forget we have to part…
Chorus: Drowned in my needs Your love made me breath. Lost in the shadows of my curse By your kiss I was freed! And still you bring the day Burning with my skin The vampiric way…
Blood lust Scenes of the past Now with you I can rest. Everyday holding the hope Abandoning my throne Among the lords of night Just to feel loved To be by your side. The grater creation Fights the liquor of temptation… And wins striking with her kiss Smashing the putrid wills that I’ll miss.
Chorus
Vampiric way! Vampiric! Evil! Loved! By an angel is loved!...
| |
|
Lizbeth Buried Alive By Love
Mensagens : 201 Data de inscrição : 19/03/2008 Idade : 32 Localização : Vila Franca de Xira / Lisboa
| Assunto: Re: VampiricII Sáb Jan 31, 2009 5:59 pm | |
| Parece que como lyric tambem funciona bem Em termos musicais, em que tipo de musica a transformas te? | |
|
Iron Heart Ressurection
Mensagens : 116 Data de inscrição : 10/12/2008 Idade : 34 Localização : lisboa - amadora
| Assunto: Re: VampiricII Sáb Jan 31, 2009 11:04 pm | |
| em termos musicais é um slow acompanhado a acustica. eu e um conhecido andamos a fazer experiencias e axo k esta poderá sair bem sendo k eu nao a canto . nao mas a passar da acustica fikaria um tanto ou kuanto ao estilo H.I.M, ou seja love metal. A resposta foi a pretendida? ja agora fiko feliz de alguem comentar os meus textos, sei k sao d kualidade duvidosa mas saber k alguem se deu ao trabalho de os ler deixa-me lisonjeado. | |
|
Lizbeth Buried Alive By Love
Mensagens : 201 Data de inscrição : 19/03/2008 Idade : 32 Localização : Vila Franca de Xira / Lisboa
| Assunto: Re: VampiricII Ter Fev 03, 2009 9:27 pm | |
| Foi Depois quero ouvir eu comento porque acho que nao tem uma qualidade assim tao duvidosa - Spoiler:
e eu compreendo, se alguma vz me atrevesse a postar os meus tb gostaria que os lessem
| |
|
Iron Heart Ressurection
| Assunto: Re: VampiricII Qua Fev 04, 2009 12:03 am | |
| | |
|